poniedziałek, 1 lipca 2013

Panie Premierze - dlaczego chce Pan zajebać moje pieniądze?

Jak żyć Panie Premierze? Jak żyć? Mam konto w OFE a w nim jakieś pieniądze. Niemałe dodajmy. Przez lata wmawialiście mi, że to moje pieniądze na moją emeryturę i że OFE jest po to, żeby nie zajebali mi tych pieniędzy w ZUS. Teraz słyszę Wasze "propozycje", żeby część środków z OFE przekazać z powrotem do ZUS i krew mi się gotuje.

No bo jak to? Mam te (niby) moje pieniądze w OFE i teraz mam połowę z nich oddać do ZUS? To znaczy mam ich nie mieć? Mieć połowę mniej? Znaczy, że mi je ZUS zajebie? No bo jak inaczej po chłopsku nazwać jak mi ktoś każe oddać połowę tego co niby moje? No jak Panie Premierze? Zajebiecie?

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Komentarze na blogu są moderowane. Zastrzegam sobie prawo do zablokowania komentarza bez podania przyczyn. Komentarze zawierające linki wyglądające na reklamowe lub pozycjonujące - nie będą publikowane.

-->