wtorek, 3 sierpnia 2010

Wiedza porzebna aby inwestować w brylanty

Niejednokrotnie wypowiadałem się ostrożnie na temat inwestowania w kamienie szlachetne, zawsze wskazywałem, że w przypadku inwestycji alternatywnych niezbędna jest odpowiednia wiedza dziedzinowa, aby nie zostać nabitym w butelkę. 

Tak jest w przypadku inwestowania w brylanty, o czym pisałem między innymi tutaj. Wskazywałem, że oprócz niskiej płynności, na kamieniach po prostu trzeba się znać.

Dlaczego teraz o tym piszę? Znowu... Ano przeczytałem interesujący artykuł na temat jakości polskich ekspertyz gemmologicznych i polecam zapoznanie się z nim wszystkim, którym przez myśl przechodzi lokowanie pieniędzy w tego typu inwestycje.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Komentarze na blogu są moderowane. Zastrzegam sobie prawo do zablokowania komentarza bez podania przyczyn. Komentarze zawierające linki wyglądające na reklamowe lub pozycjonujące - nie będą publikowane.

-->