wtorek, 20 kwietnia 2010

Lokaty antybelkowe w BPH

Swego czasu byłem klientem banku BPH, jednak po zamieszaniu związanym z podziałem i przejęciem cześć oddziałów przez Pekao rozstałem się z nim. Może, gdyby mój oddział nie został przejęty, albo gdyby dano mi możliwość wyboru zostałbym w BPH? W każdym razie dziś postanowiłem przyjrzeć się najnowszej ofercie tego banku.

Od niedawna pojawiły się w BPH lokaty anty-belkowe z dzienną kapitalizacją odsetek.
Oprocentowanie nie powala może z nóg:
  • 12 miesięczna - 4,80% (odpowiednik 6,07% na zwykłej lokacie)
  • 6 miesięczna - 4,25% (odpowiednik 5,30% na zwykłej lokacie)
  • 3 miesięczna - 4,00% (odpowiednik 4,97% na zwykłej lokacie)
Będę przyglądał się ofercie BPH czy może nie będą próbowali jednak powalczyć z innymi na takie lokaty. Na razie porównując z innymi, które analizowałem w ostatnim zestawieniu lokat - są na końcu stawki. Co więcej niestety lokaty te są dostępne tylko dla osób posiadających bankowość internetową w BPH lub takich, które przyjdą do oddziału.

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Komentarze na blogu są moderowane. Zastrzegam sobie prawo do zablokowania komentarza bez podania przyczyn. Komentarze zawierające linki wyglądające na reklamowe lub pozycjonujące - nie będą publikowane.

-->